آشنایی با سیستم‌های پایش وضعیت و ارتعاشات TWave T8

دستگاه پایش آنلاین ماشین‌آلات T8 ساخت شرکت تی‌ویو (Twave) یک سیستم پایش وضعیت (CMS) هوشمند و مقرون به صرفه برای ماشین‌آلات صنعتی است.

این دستگاه از ماشین‌های حیاتی شما در 7 روز هفته 24 ساعته محافظت و نظارت می‌کند و در عین حال پیشرفته‌ترین ابزارها را برای تجزیه و تحلیل وضعیت آنها ارائه می‌دهد.

این یک راه حل مبتنی بر اینترنت اشیا برای پایش وضعیت تجهیزات است. این یک سیستم مستقل با قابلیت ذخیره‌سازی بالا و یک رابط وب بصری است.

ویژگی‌های دستگاه TWave T8

دستگاه TWave T8 شامل یک رابط وب تعبیه شده برای پیکربندی و تجسم داده‌ها است. داشبورد کاربرپسند و شهودی آن از چندین میزکار تشکیل شده است.

داده‌ها در ابزارک‌ها نشان داده می‌شوند، که اندازه و موقعیت آنها در میزکار برای هر کاربر کاملاً قابل تنظیم است.

داشبورد

داشبورد اندازه‌گیری‌های زمان واقعی (Real Time) انجام شده توسط ماژول TWave T8 را به تصویر می‌کشد. همچنین تاریخچه‌ی داده‌های ذخیره شده در واحد را نشان می‌دهد.

ابزارک‌ها

داده‌ها در انواع مختلف ابزارک (ویجت) نشان داده می‌شوند. هر یک از آنها ابزارهای تجزیه و تحلیل و تشخیص خاصی را ارائه می‌دهند.

گزارش‌های هشدار

از هر یک از میزکارها، کاربران به “گزارش هشدار (Alarm Log) دسترسی دارند، ابزاری که تمام رویدادها یا ناهنجاری‌های شناسایی شده در دستگاه نظارت شده را در زمان واقعی نشان می‌دهد.

پیکربندی

دستگاه TWave T8 شامل یک رابط وب برای پیکربندی تمام گزینه‌های سیستم و ویژگی‌های نظارت موجود در واحدها است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *