سیمکس (SIMEX)

نام: SIMEX Sp. z o.o
کشور: لهستان
محصولات: تجهیزات اندازه‌گیری و اتوماسیون صنعتی شامل نشان‌دهنده، کنترلر، رکوردر، شمارنده، سنسور، ترانسمیتر، مبدل، دیتالاگر، منبع تغذیه و ...


معرفی

شرکت سیمکس (SIMEX) در سال 1986 در لهستان بنا نهاده شد. در دوره اولیه، اعضای این شرکت تنها پنج نفر بوده و به طور تخصصی در حوزه طراحی و تجارت الکترونیک و الکترومکانیکی فعالیت داشته است. سیمکس (SIMEX) بعدها و با گسترش فعالیت‌های خود، شروع به طراحی و ساخت تجهیزات اندازه‌گیری و کنترل نمود.

نخستین محصولات تولیدی سیمکس (SIMEX)، شامل شمارنده‌های پالسی و زمانی بودند که به طور سفارشی طراحی و ساخته شده و در تعداد محدود تولید می شدند. شرکت سیمکس (SIMEX) به تدریج طی یک دوره چند ساله موفق به طراحی و تولید طیف گسترده‌ای از شمارنده‌ها، نمایشگرها، کنترل‌کننده‌های قابل برنامه‌ریزی، دیتالاگرها و رکوردرها و سایر تجهیزات مرتبط شد.

با گسترده شدن فعالیت‌های سیمکس (SIMEX)، مشخصات تولید و ساختار سازمانی آن تغییر کرد. با توجه به سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، این شرکت موفق به تثبیت و ارتقا جایگاه خود در بازارِ شدیداً رقابتی محصولات اتوماسیون صنعتی شد.

محصولات

تصاویر تعدادی از محصولات سیمکس (SIMEX) در ادامه نمایش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *