ابارا کورپوریشن (Ebara Corporation)

نام: Ebara Corporation
کشور: ژاپن
محصولات: پمپ‌های صنعتی و پمپ خلأ، انواع کمپرسورها، چیلر و دستگاه‌های تهویه مطبوع، انواع توربین‌ها، پیل‌های سوختی، برج‌های خنک‌کننده و رآکتورهای هسته‌ای و


معرفی

ابارا کورپوریشن (Ebara Corporation) شرکت تولید ماشین‌آلات صنعتی ژاپنی است، که در زمینه طراحی، ساخت و فروش پمپ‌های صنعتی و پمپ خلأ، انواع کمپرسورها، چیلر و دستگاه‌های تهویه مطبوع، انواع توربین‌ها، پیل‌های سوختی، برج‌های خنک‌کننده و رآکتورهای هسته‌ای فعالیت می‌نماید.

شرکت ابارا در سال ۱۹۱۲ توسط اینوکوچی آریا راه‌اندازی شد و در حال حاضر مالک شرکت‌هایی چون ساموتو در ایتالیا و گروه الیوت (Elliott) در آمریکا می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در اوتا، توکیو قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود.

شرکت ابارا با بیش از یک فرن تجربه به عنوان یک پیشرو جهانی در طراحی، توسعه و ساخت ماشین آلات صنعتی شناخته شده‌است. ابارا تمرکز ویژه ای بر تولید انواع پمپ، سیستم‌های پمپاژ و کمپرسورها در طیف وسیعی از کاربردها دارد. شرکت ابارا در حال حاضر ۱۰۴ شرکت تابع، ۱۵ شرکت‌های وابسته دارد و در ۱۷ کشور سه گروه اصلی کسب و کار را اداره می‌کند که شامل ماشین آلات و سیستم‌های سیال، مهندسی محیط زیست و ماشین آلات دقیق هستند.

واحد فروش و خدمات ابارا کورپوریشن با عنوان FEH در ایالات متحده آمریکا زیرشاخهٔ شرکت اصلی ابارا در ژاپن، ارائه دهنده انواع پمپ‌های صنعتی، تجهیزات پمپ‌ها و خدمات مرتبط با آن در صنایع آب، فاضلاب، کنترل سیلاب، خدمات شهری، انرژی و برق می‌باشد .ارائه اطلاعات دقیق در مورد محصول و مشخصات فنی و پشتیبانی، از جمله خدمات پس از فروش این شرکت می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *