ال‌اس آی‌اس (LSIS)

نام: LSIS Co., Ltd
کشور: کره جنوبی
محصولات: انواع محصولات و تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی از جمله درایوهای صنعتی و اینورترها، سیستم‌ها و تجهیزات اتوماسیون صنعتی و کنترل و انتقال الکتریسیته، سیستم‌ها و تجهیزات حمل‌و‌نقل ریلی و همچنین سیستم‌ها و تجهیزات مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر همچون سلول‌های خورشیدی و ...


معرفی

شرکت سیستم‌های صنعتی ال‌اس (LS) یا ال‌اس‌آی‌اس (LSIS) در سال 1974 با نام اولیه Lucky Packing در کره جنوبی بنا نهاده شد. نام شرکت در سال 1987 به سیستم‌های صنعتی گلداستار تغییر یافت.

در سال ۱۹۹۵ با ادغام و تغییرات سهام، نام شرکت‌‌ نیز به سیستم‌های صنعتی ال‌جی (LG) تغییر یافت. هم‌زمان با این تغییرات، این شرکت مسیر پیشرفت و ترقی را طی می‌نمود. در سال ۲۰۰۵ نام این شرکت به نام کنونی یعنی ال‌اس‌آی‌اس (LSIS) تغییر داده شد. این برند امروزه بیشتر با نام ال‌اس (LS) شناخته می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد شرکت LS تجهیزات و راه‌حل‌های مختلفی برای صنایع ارائه می‌دهد از جمله این تجهیزات درایو فرکانس متغیر (VFD) یا اینورتر ال‌اس (LS) است که کاربرد مختلفی در صنایع از جمله تعیین و تغییر سرعت موتور، راه‌اندازی نرم و همچنین کاهش و بهینه‌سازی مصرف انرژی دارد.

محصولات

محصولات ال‌اس (LS) شامل تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی از جمله درایوهای صنعتی و اینورترها، سیستم‌ها و تجهیزات اتوماسیون صنعتی و کنترل و انتقال الکتریسیته، سیستم‌ها و تجهیزات حمل‌و‌نقل ریلی و همچنین سیستم‌ها و تجهیزات مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر همچون سلول‌های خورشیدی هستند.

تصاویر برخی از محصولات ال‌اس (LS) در ادامه نمایش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *